Ecole associative, laïque, en immersion en langue occitane de la petite section au CM2

Arts dins las classas

Los mainatges vos presentan lor trabalh :

 « En fach avèm fach coma Pablo Picasso. Avèm pegat de tròces de jornal e aprèp avèm mes de palhetas e colorat e aprèp tanben avèm fach de tampons » Margot e Juliette per la classa de PS-MS.

« En primièr i aviá lo dessenh e aprèp avèm fach la crotz e aprèp avèm colorat caliá pas daissar de blanc. E tanben aquò vòl dire fòrt. Los dessenhs son un simbòl, vòlon dire quicòm. Èran pels chivalièrs. » Aria, Julia e Wassim per la classa de GS-CP.

 » Avèm fach de caligrafia chinesa. Pel fons avèm mes de pintura dins una barqueta amb d’aiga e d’òli. Amb de pinças avèm mes la fuèlha dins la barqueta e l’avèm joslevada e daissada secar. Aprèp avèm causit un mot e l’avèm escrit en chinés e l’avèm fach amb la tinta negra e tornar passar lo contorn amb un futre daurat. E avèm escrich en francés e en occitan. » Maëlyne, Suzon, Thalia per la classa de CE1-CE2

« Alara avèm fach de mosaica. Caliá dessenhar al gredon quicòm sus un fuèlh. I a d’objèctes, de vegetals, d’animals. Aprèp avèm copat e pegat de bocins de papèr de color dedins per emplenar la forma. Avèm daissat un pauc de blanc. » Jeanne, Juliette, Fanny e Blanche per la classa de CM1-CM2.

Les enfants vous présentent leur travail :

« En fait on a fait comme Pablo Picasso. On a collé des morceaux de journaux et après on a mis des paillettes et on a colorié et après aussi on a fait des tampons ». Margot et Juliette pour la classe de PS-MS

 » En premier il y avait les dessins et après on a fait la croix et après on a colorié, il fallait pas laisser du blanc. Et aussi ça veut dire fort. Les dessins sont un symbole, ils veulent dire quelque chose. C’était pour les chevaliers.  » Aria, Julia et Wassim pour la classe de GS-CP

 » On a fait de la calligraphie chinoise. Pour le fond on a mis de la peinture dans une barquette avec de l’eau et de l’huile. Avec des pinces on a mis la feuille dans la barquette, on l’a soulevée et laissée sécher. Après on a choisi un mot et on l’a écrit en chinois et on fait avec de l’encre noire et on a repassé avec un feutre doré le contour. Et on a écrit en français et en occitan. Maëlyne, Suzon, Thalia pour la classe de CE1-CE2

« Alors on a fait de la mosaïque. Il fallait dessiner quelque chose au crayon sur une feuille. Il y a des objets, des végétaux, des animaux. Après on a coupé et collé des morceaux de papier de couleur pour remplir la forme. On a laissé un peu de blanc. » Jeanne, Juliette, Fanny et Blanche pour la classe de CM1-CM2